duminică, 7 octombrie 2012

I love to dream



Te-am visat. Nu mi-am programat, nu m-am gandit la tine cu o noapte inainte. Chiar nu, pentru ca ma durea prea tare capul de la o migrena amestecata cu bere. Si dimineata nu mai vroiam sa ma trezesc. Oricum firul epic este chiar epic. Check this out! J

Se facea ca esti medic de familie. Si pentru ca iti vazusem numele pe o lista din care ne puteam alege medicul de familie, te-am ales pe tine. A, si eu trebuie sa spun un detaliu cam important. Lucram in Serviciile Secrete. Si pe langa faptul ca muream de dor sa te vad, trebuia sa te trag de limba, pentru ca se pare ca tu mai erai  pe o alta lista, a inamicilor numar unu’ ai statului.

Si statul credea despre tine ca o sa pleci intr-o misiune secreta in Orientul Mijlociu. Dar era nevoie de interventia mea, cum altfel decat feminina, pentru ca statul sa fie sigur de intentiile tale subversive. Si nu stiu cum de la o vizita la domiciliu a medicului de familie, se ajunge la o vizita mult mai intima in dormitor. Totul incepe cu un sarut, pe care il simt pana in strafundul vietii mele reale si tresar. Si ca in filmele doar cu acordul parintilor sau in sitcomuri pentru adolescenti, urmatoarea imagine e cu noi doi dimineata, imbratisati. Toata lumea poate sa-si dea seama de desfasurarea actiunii, draga Bond!

Azi de dimineata in viata reala, nu mai aveam nici un chef sa ma trezesc. Bun vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu