sâmbătă, 24 noiembrie 2012

buricul nimicului


Am fost in Control aseara. Fortata de oameni si imprejurari, am ajuns vineri seara in Mecca hipsterimii din   orasul asta. Ma rog, acum am auzit ca ar mai fi unul Modern, care e supra Mecca hipsterimii dambovitene. Nu o sa fiu rautacioasa si sa ma iau de haine (astea imi plac), gadgeturi, emfaza, gesturi, limbaj...si...si...si...o lista lunga :-)

Dar ce nu pot sa inteleg eu la copiii astia e grimasa trista care striga "Nu-mi trece nimic prin cap". De cand cred ei oare ca prostia este sexi? Ca goliciunea privirii poate sa atraga? Adica, serios acum! Daca intr-adevar ai fi deprimat sau ti-ar fi rau, ai sta acasa nu? Nu ai zburda cu paharul in mana prin cluburi dupa ce inainte te-ai mai gandit si o ora cu ce sa te imbraci.

Cultura blazarii. Asta am vazut aseara. Si unii sunt blazati de pe la varste prea fragede. Copii pana in 20 de ani duc pe umeri greutatile intregii omeniri. Si si-au inhibat orice manifestare a starii de bine. 

Noroc in schimb cu exemplarele barboase care ne-au incantat privirea :-)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu