duminică, 23 iunie 2013

the she man


Am o minte puternica. Poate ca am un corp firav, dar am o minte puternica. E foarte probabil ca, in iuresul energiei mele, sa te smulg din mizeria in care traiesti. Sa ma uit pe mine pentru a te ajuta pe tine. Sa te trag de hainele murdare si sa te aduc la lumina. Sa-ti arunc pietrele din buzunare ca sa poti merge langa mine. Sa-ti scutur hainele ponosite de praf. Sa-ti ascult povestile si sa-ti adorm scheletii din dulap. Nu voi putea insa niciodata sa-i fac sa dispara. Nu am nici eu atata putere si nici tu nu ai mai avea farmec fara ei. Pot sa ma incarc pe mine pentru a te elibera pe tine. Ai spune ca de sacrificiul asta e capabila numai  o mama pentru copilul ei in nevoie. Dar trebuie sa faci si tu ceva pentru asta. Trebuie sa meriti osteneala.




2 comentarii:

  1. Îți doresc doar EI care să merite, și mai mult, care să te poată, la rândul lor, face să te întrebi dacă tu îi meriți. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Lotus, nu mai e cazul de meritat, e scris la rece, cu detasare :-)

    RăspundețiȘtergere