luni, 3 decembrie 2012

Monday in bed


Nu prea stiu eu sa ma bucur de placerile mici ale vietii, trebuie sa intreb mereu ""da' de ce?", "da' dup'aia?" si tot asa, alte intrebari existentiale de doi bani. 

Dar acum stau cocotata in varful patului, ascult muzica, planurile mele sunt egale cu zero, am 3 carti incepute, deci 3 posibilitati, ma delectez cu facebook-ul asta fara vreo teama corporatista. Vreau sa mananc si nu prea, adica pot sa trec direct la pranz. De fapt as putea sa mai si dorm un pic. Nu e graba. Nu mai vreau sa alerg dupa maine. Pentru ca maine e birou, sala si probabil o vreme infecta si ploaie.

Azi tot ce pot sa fac pentru maine e sa-mi fac naibii o data curat in dulapul de pantofi, daca tot am timp, dar cred ca si treaba asta poate fi amanata, pentru ca voi mai dormi un pic :-)

Sa nu ma urasca pentru postul asta corporatistii care in lunea sfanta dupa Ziua Romaniei vin la birou. Daca va incalzeste cu ceva, si mie mi-a sunat alarma la 7 dimineata si mi-a distrus somnul dulce de dimineata.

Sa aveti o zi frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu