luni, 24 septembrie 2012

hello tenderness I was waiting for your call



Birds and bees and all that is in between, distante si mituri daramate, asteptari care curg cu galeata, munti miscati cu un zambet. Momentul in care totul devine coerent si firesc. Youtube-ul care abunda cu linkuri siropoase. Momentul din care nu te mai poti intoarce. Complimentele au fost facute, schimbul de zambete de asemenea, stiu ce vrei, stii ce vreau, “ne intelegem din priviri” nu mai e un cliseu.

Caut toate motivele din lume sa stau cat mai mult cu tine, inventez motive sa te sun, poate chiar sa trec prin cartierul tau. Nu mi se pare penibil sa iti aduc dulciuri. Mi se pare ca esti persoana cea mai indreptatita din lume sa le primesti, le meriti. Si meriti toata atentia mea. Mi-ai intrat pe sub piele.

Timpul meu e pretios pentru tine, la fel ca si spatiul meu intim, vrei sa pui mana pe mine din orice motive. Iti sunt draga, imi esti drag. Ne intalnim mereu la mijloc.

Cu noi doi totul se topeste, se dezintegreaza si se lipeste la loc. E tenderness 100% din pulpa de fructe, fara aditivi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu