marți, 4 septembrie 2012

stop being an ignorant bitch!



Da…da…astea sunt titluri pentru a atrage click-eri :-p si cand deja citesti asta…eu mai am o vizualizare in plus…:-p Dar am totusi o noima, nu sunt complet random..Sa va povestesc deci..

In seara asta, am trait un paradox. Stiu cum fetele au de obicei teama ca, daca raman singure in taxi, taximetristul o sa se dea la ele, sau cine stie, mai grav de atat J, o sa le incarce la aparat.
Eu astazi, lene fiindu-mi sa merg 10 minute pana la autobuz, am urcat impreuna cu prietena mea Mihaela (na!ca ai devenit celebra!) intr-un taxi cu nume de pasare de delta. Un taximetrist care habar nu are unde e Drumul Taberei, el la Plaza fiind. Si incepe sa conduca cu ochii in jos, fiind atent la GPSu’ de pe telefon. Si uitatul asta in jos facea al dracului de greu iesitul din parcarea cu pricina. Si cum era el foarte atent si aproape timorat de comanda atat de alambicata, Plaza-Drumul Taberei-Militari, realizez ca e emotiv. Soc si groaza! Un taximetrist emotiv! Ce dracu e aia???? Eu ii zic sa inchida geamul ca ma trage curentul, el in lumea lui nu ma aude, pentru ca, fara sa exagerez, conducea aproape cu capul in jos. Da-ma dracu!Imi zic eu in gand! Am dat peste un taximetrist hipster!

Si dupa ce ajunge cu mari emotii la prima destinatie, raman singura cu el in taxi. Cum eu nu sunt cea mai buna la small talk nici cu cel mai extrovertito-cocalar taximetrist din lume, se asterne o liniste monumentala intre noi. Doar indicatiile mele spuse pe ultima suta de metri gen “STANGA ACUM!AICI!!!” mai puteau sa atenueze stanjeneala dintre noi, Si am hotarat sa tac in continuare, pentru ca stanjeneala lui era de ajuns pentru amandoi. Schimbul de replici de la final, foarte natural (am simtit ca intradevar mi-a dorit o seara frumoasa) m-a facut sa am o revelatie. Exista si taximetristi timizi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu