duminică, 8 iulie 2012

here we go

Sa incep dara sa scriu. La sfatul unor oameni mai vechi si mai noi din viata mea, am decis sa imi iau inima in dinti si sa incep sa scriu...cum in viata reala nu sunt cea mai extrovertita persoana din lume cand vine vorba de emotii, sper ca macar scrisul sa ma poata salva.:-)
Si cum stateam eu ieri la soare intr-o companie mai mult decat placuta si citeam ELLE, am dat peste un editorial  al unuia, care scria cu foc si pasiune despre bunica lui pe care o idolatrizeaza. Si mi-am zis ce mod ieftin de a folosi imaginea unui om simplu din viata ta pentru a ajunge sa stimulezi emotional cititorul. 
Asta a fost primul lucru care mi-a trecut prin cap vazand titlul articolului, fata mea meschina si suspicioasa  isi arata coltii. Si eram si invidioasa pentru ca el inca o mai are.
Dar incep sa citesc si imi dau seama ca ochelarii de soare mi-ar fi fost de mare ajutor pentru a imi ascunde siroaiele de lacrimi.
Bunica lui nu seamana cu a mea, nici fizic si nici nu este din aceeasi zona cu a mea. A mea, a mea, a mea...Dar recunosc in textul lui dragostea specifica unei bunici de la tara, a unei mamai mai bine spus, a unei taranci adevarate, tematoare de tot ce inseamna viata superficiala si nedemna de la oras.
Mamaia mea iubea insa noul, se hranea din povestile mele si vroia sa fie in mijlocul a tot. Vroia sa stie, sa vorbeasca, sa intrebe, sa traiasca. Cu toate ca cei 87 la care s-a oprit, o cam jenau in a mai trai cu intensitate. I-am mostenit si fizionomia si "psihionomia":-). Am trait una prin alta si acum va trebui sa traiesc  si pentru ea, pentru ca stiu ca sa hraneste in continuare prin mine si nu-mi aproba de fiecare data alegerile.
Pe mamaia am iubit-o pentru ca  langa ea ma umpleam de viata. Iti multumesc balerina mea cu tenul de catifea si pometi de indian cherokee. Tu esti singura despre care pot sa scriu si sa plang, si sa nu ma simt slaba pentru ca fac asta.
Si ii multumesc si editorialistului din revista pentru ca  m-a invatat ca nu numai calatoriile, fashionul, gadgeturile si relatiile imposibile cu feti frumosi merita spatiu. Dar nu promit ca nu voi scrie si despre asta :-p


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu