marți, 17 iulie 2012

si lipsa de inspiratie e un subiect

Cand am inceput sa scriu pe blogul asta (al meu adica, trebuie sa ma obisnuiesc), speram ca voi fi constanta, ca subiectele vor curge garla si ca imaginatia va zburda imediat ce sparg usile Adobe. Dar cand colo, pana de idei s-a instalat mult prea repede...si nici nu-mi place sa ma mocirlesc pentru audienta (inca)
Si iata ca ma vad aproape in fiecare seara in fata notepad-ului impreuna cu tasta mea preferata BACK SPACE, BACK SPACE, BACK SPACE.
Nimic nu ma intriga, nimic nu  ma reprezinta. Incep sa cred ca poate nu am talent (dar stiu ca prin asta treceau  si marii artisti care mototoleau zeci de hartii, rupeau penite si mai dadeau pe gat o dusca de absint). Ma consolez cu imaginea asta.

Am numai titluri in cap. Atat. Fara nici o noima, si mai sunt si in engleza (ah, impersonala engleza!) Si sunt bombardata de bloguri, oriunde te uiti, e un link catre un blog personal, unii plang dragostea si singuratatea, unii sunt ironici si subtili, altii sunt jucausi si triviali, altii te invata cum sa iti alegi mobila din IKEA (asta e cel mai aproape de sufletul meu) si nu in ultimul rand,  mai sunt aia care dau in Ponta, in B1, in sef, in marinar, in curve (categoria hateri adica). M-am inrolat si eu in sleahta asta a bloggerilor si nu e usor deloc, e un fel de Legiune Straina aici. Trebuie sa continui,  sa rezisti pentru ca oamenii incep sa aiba asteptari, iti vor si mocirla si extazul la cote maxime. Tu incepi sa ai asteptari pentru ca e proiectul tau, trebuie sa il hranesti cu ceva.

Si blogul meu ce face? Nu are nici macar descriere, nu are o identitate. :-) E exact ce zice titlul lui ca e, nu prea crede in nimic. Si ca sa vedeti ce twisted mind are posesoarea lui, o sa va enumar cateva titluri la care ma gandesc dar care nu au inca (sper) continut: Who do you call at night before you go to sleep, The sinner in me, Dana si ardelenii (asta presimt ca va fi un bestseller :-p), Dragostea ca o febra..


Inspiratia va veni sunt sigura, sa mai treaca un pic caldura asta si aia e!asa ca Stay tuned!I see something big coming any minute now (advertisingul sa traiasca!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu