luni, 13 august 2012

God only saves some souls



Piscul Crasani nu inceteaza sa ma surprinda si e izvor nesecat pentru inspiratia mea si asa subreda. Cum mergeam eu cu pas sprinten si voios spre statia de metrou si mormaind Hurts ca o spalata pe creier, imi atrage atentia o voce groasa si blajina. Un individ aparent respectabil vorbea peste strada cu un om masiv, cu o voce guturala. Din discutie imi dau seama ca barbatul masiv e preot si individul cersea cateva minute de spovedanie din timpul pretios al preotului.

Si-mi zic ce oameni cu frica lui Dumnezeu pe Piscul Crasani! Dar ce avea sa se intample 2 minute mai tarziu avea sa-mi intareasca una din convingeri, ca sunt multi “credinciosi” care cauta cu disperare  salvarea tocmai pentru ca au prea multe pacate.

Dupa ce stabileste ora de confesiune care ii va usura sufletul de cateva carate bune de demoni, ii trece prin fata o domnisoara minora, imbracata sumar, dar totusi decent. Ii puteai ghici usor formele prin haine. Si individul meu cel respectuos si cu frica de Dumnezeu isi imita idolul din ceruri, pentru ca ce e frumos, nu-I asa? si lui Dumnezeu ii place, si deci si credinciosului, cioplit dupa chipul si asemanarea Lui.

Si incepe sa o studieze atent. Nimic rau pana aici, pentru ca nah, esti barbat si probabil ca dimineata esti mai excitat decat in alte momente ale zilei. Dar deja sa incepi sa-i soptesti cuvinte nu tocmai ortodoxe la ureche tinerei, care daca te-ai forta un pic, ti-ar putea fi si nepoata, e strigator la cer (da da, acolo unde sta Idolul tau!). Fata grabeste pasul si il ignora, individul ma ajunge si pe mine din urma si imi arunca niste priviri galese. Nu-mi spune insa nimic. Nu mai am aceeasi carne tanara si dezinvolta precum “concurenta” mea. Si privirea mea  dezgustata probabil ca taie cheful oricarui labagiu.

Drumurile noastre s-au despartit, eu continuandu-mi drumul lumesc spre metrou si el probabil poposind la biserica pentru liniste sufleteasca si mai ales trupeasca, ca parea destul de agitat. Eu zic ca data viitoare sa-ti iei doua ore de salvare, ca sa fii sigur ca ai un loc acolo in Paradisul pedofililor in devenire.

2 comentarii:

  1. " Si privirea mea dezgustata probabil ca taie cheful oricarui labagiu." - priceless :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma gandeam sa fiu politically correct si sa-i zic onanist, dar cred ca ii faceam un compliment :-))))

    RăspundețiȘtergere