duminică, 19 august 2012

the idols


M-a inspirat mult un vers de-al lui Amy Winehouse din tears dry on their own. Si ca o perfectionista ce sunt, zic sa verific versurile, ca oricum erau ele delicate si zic sa nu fac vreo gafa. Si cum isi plangea Amy de mila acolo, zice la un moment dat “fucked myself in the head with stupid men”. Dar eu in mintea mea bolnava, imi imaginez ca zice “fucked myself in the head with Superman”. How sick is that? Ma gandeam ca e o expresie tipica pentru o tipa parasita care pana nu demult isi idolatriza barbatul. I-as fi propus versul masluit de mine daca inca mai era in viata si sa ma ia in echipa ei de textieri J

Si ma gandeam sa scriu ceva despre idoli, despre cum femeile cauta de mici Superboys care se transforma mai tarziu in Supermani. Si barbatul lor vor sa fie Leonardo DiCaprio sau Brian Molko, depinde de fata. Eu i-am cam vrut pe amandoi in mintea mea (din nou) bolnava. Si cresti si iti dai seama ca barbatii astia nu exista ei nici macar pe strazile din Londra sau New York, daramite prin Militari
Si nu ai ce sa faci decat sa-ti construiesti proprii tai idoli, sa-ti  investesti barbatul cu toate calitatile salvatoare pe care le admirai tu in copilarie la idolii de pe pereti. Dar nu exagera prea mult cu dozarea ingredientelor, pentru ca e posibil sa ai un gust amar la degustare :-p

Si uite asa un “fucked myself in the head with Superman” se poate reduce intr-o secunda la “fucked myself in the head with stupid men”. Inseamna ca am inteles eu totusi ceva bine din versul ala.

Sa aveti o noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu